Entrevistas
De MobileCells
(Página creada con 'Video 1 Video 2 Video 3') |
|||
Línea 1: | Línea 1: | ||
- | + | '''Self-Portrait, taller d'autoretrat - Cristina Nuñez''' | |
- | + | <VideoFlv>http://blip.tv/file/get/Citilab-SelfPortraitTallerDautoretrat527.flv?referrer=citilab.blip.tv&ext=.flv</VideoFlv><br> | |
+ | ---- | ||
+ | La càmera del teléfon mòbil i les cámeres digitals són el punt de partida per descobrir la nostra multiple identitat, a traves dels nostres autoretrats. L'autoretrat fotografic de l'era digital permet a qui vulgui realitzar un'obra d'art, intuitivament, sense saber res de fotografia. L'artista Cristina Nuñez ho experimenta des de fa anys amb nens, adolescents i adults de totes les cultures, ajudant-los a captar el seu autoretrat amb la seva càmera o invitant-los a utilitzar les seves càmeres digitals o els móbils. | ||
+ | ---- | ||
+ | [http://blip.tv/file/get/Citilab-SelfPortraitTallerDautoretrat527.flv?referrer=citilab.blip.tv&ext=.flv Descarregar] | ||
+ | ---- | ||
+ | <br> | ||
+ | '''Interview MICHAEL LIEBE: the avatar as variance of self.''' | ||
+ | <br> | ||
+ | <VideoFlv>http://citilab.eu/actic/c1/m2/u4/video.flv</VideoFlv><br> | ||
- | + | MICHAEL LIEBE. The avatar as variance of self El avatar como discrepancia de uno mismo 23 mayo - 12h. CITILAB DE CORNELLA La conferencia mostrar? c?mo la encarnaci?n (concepto b?sico del Avatar Hind?) del jugador debe ser interpretada de acuerdo con la ?medianidad? ?forma, estructura y l?gica- de los juegos de ordenador, que tienen reglas espec?ficas y principios de control. En relaci?n al jugador, el avatar es dos cosas al mismo tiempo: una prolongaci?n del alcance de acci?n del jugador y una entidad por si misma. Michael Liebe: Doctorado e investigador de la University of Potsdam. Es co-fundador del Digital Games Research Centre y activo miembro de la red AG Games. Tambi?n est? al frente de A-Maze y organiza eventos sobre la convergencia de juegos de ordenador y arte. | |
+ | ---- | ||
+ | [http://blip.tv/file/get/Citilab-MOBILECELLSCNFERENCIAS810.flv Descarregar] | ||
+ | ---- | ||
+ | <br> | ||
+ | '''RACHEL JACOBS Active Ingredient''' | ||
+ | <br> | ||
+ | <VideoFlv>http://blip.tv/file/get/Citilab-RACHELJACOBSEngl317.flv?referrer=citilab.blip.tv&ext=.flv</VideoFlv><br> | ||
+ | ---- | ||
+ | CREATIVE EXPERIENCES, HEARTLANDS, DIGITAL ETHICS AND RESPONSABILITY, INTERNET TV, GOODBYE TO THE PASSIVE PLAYER | ||
+ | ---- |
Revisión de 19:29 10 jul 2009
Self-Portrait, taller d'autoretrat - Cristina Nuñez
La càmera del teléfon mòbil i les cámeres digitals són el punt de partida per descobrir la nostra multiple identitat, a traves dels nostres autoretrats. L'autoretrat fotografic de l'era digital permet a qui vulgui realitzar un'obra d'art, intuitivament, sense saber res de fotografia. L'artista Cristina Nuñez ho experimenta des de fa anys amb nens, adolescents i adults de totes les cultures, ajudant-los a captar el seu autoretrat amb la seva càmera o invitant-los a utilitzar les seves càmeres digitals o els móbils.
Interview MICHAEL LIEBE: the avatar as variance of self.
MICHAEL LIEBE. The avatar as variance of self El avatar como discrepancia de uno mismo 23 mayo - 12h. CITILAB DE CORNELLA La conferencia mostrar? c?mo la encarnaci?n (concepto b?sico del Avatar Hind?) del jugador debe ser interpretada de acuerdo con la ?medianidad? ?forma, estructura y l?gica- de los juegos de ordenador, que tienen reglas espec?ficas y principios de control. En relaci?n al jugador, el avatar es dos cosas al mismo tiempo: una prolongaci?n del alcance de acci?n del jugador y una entidad por si misma. Michael Liebe: Doctorado e investigador de la University of Potsdam. Es co-fundador del Digital Games Research Centre y activo miembro de la red AG Games. Tambi?n est? al frente de A-Maze y organiza eventos sobre la convergencia de juegos de ordenador y arte.
RACHEL JACOBS Active Ingredient
CREATIVE EXPERIENCES, HEARTLANDS, DIGITAL ETHICS AND RESPONSABILITY, INTERNET TV, GOODBYE TO THE PASSIVE PLAYER